Regulamin Salonu Missmur
Wprowadzenie
  1. Salon otwarty jest poniedziałku do soboty od godz. 10:00 do 19.00
  2. Warunkiem wykonania pełnej usługi jest punktualne przyjście przez Klienta na umówioną wizytę. W przypadku nagminnego naruszania zasady punktualności przez Klienta, Salon zastrzega prawo do naliczenia kary umownej w wysokości 100 zł.
  3. Zamówienie usługi w Salonie jest równoznaczne ze złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do korzystania z usług oferowanych przez Salon oraz że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.
  4. Przed przystąpieniem do świadczenia usługi pracownik przeprowadza z Klientem konsultację w celu ustalenia czy ze względu na stan zdrowia Klienta, przebyte choroby, ciąże czy tryb życia nie zachodzą przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu oraz w celu ustalenia zaleceń po zabiegach. W przypadku gdy Klient choruje m.in na chorobę tarczycy, ewentualne konsekwencje Klient ponosi na własną odpowiedzialność.
  5. Jeśli Klient zdecyduje się usunąć włosy w innym salonie, salon Missmur nie ponosi odpowiedzialności i automatycznie odmawia klientowi przyjęcia reklamacji na usługę i włosy.
  6. Salon Missmur nie ponosi odpowiedzialności za utratę masy oraz objętości włosów Klienta, jeśli włosy zostały usunięte w innym salonie. Klient przyjmuje do wiadomości, że jakość włosów własnych i przedłużonych zależy w istotnym stopniu przede wszystkim od pielęgnacji i procesu usuwania.
  7. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klient zobowiązany jest także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów. Klient przed wykonaniem zabiegu jest świadomy jakie włosy będą mu zakładane bądź dokładane oraz, że został poinformowany o strukturze włosów.
  8. Włosy przedłużone niezależnie od metody nosimy maksymalnie 3 miesiące od założenia. Wyjątkiem jest inny termin ustalony przez personel Salonu podczas wizyty kontrolnej.
Wizyta kontrolna i poprawki
  1. W przypadku złożenia reklamacji Klient zobowiązany jest przyjść na wizytę kontrolną, podczas której specjalista oceni stan włosów Klienta i podejmie decyzję o przyjęciu reklamacji. Bez wizyty kontrolnej reklamacje nie są przyjmowane.
  2. Salon zastrzega sobie prawo do poprawienia pracy w formie ponownej bezpłatnej wizyty.
  3. Jeśli Klient jest niezadowolony z pracy lub coś go niepokoi, musi natychmiast powiadomić administratora i umówić się na wizytę kontrolną, podczas której mistrz oceni stan włosów i zaproponuje adekwatne rozwiązanie.
  4. Poprawki i wizyty kontrolne umawiane są przez administratora na podstawie grafiku pracy salonu i mistrzów, w kolejności stałych wizyt.
  5. Jeżeli na skutek niewłaściwej pielęgnacji i nieprzestrzegania zasad salonu powstały splątania, salon jest gotowy pomóc w rozczesaniu, ale nie ponosi odpowiedzialności za utraconą masę włosów. Za rozplątanie splotów pobierana jest dodatkowa opłata.
 Monitoring video
Salon wyposażony jest w kamery CCTV, które działają 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, dbając o bezpieczeństwo Klientów i personelu.
Klient nie ma prawa filmować w salonie bez zgody jego administratora.
Monitoring wprowadzono w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników, klientów i ochrony mienia na podstawie prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez administratora (art. 6 pkt 1 lit. f RODO).
Monitoring obejmuje wyłącznie pomieszczenia, które są przeznaczone do wykonywania pracy tj. Salon "MISSMUR "
Nagrania przechowywane są przez maksymalny okres 30 dni, po których upływie podlegają zniszczeniu.
Postępowanie z włosami
  1. Zabrania się dotykania prezentowanych włosów, usuwania ich i przymierzania bez pozwolenia. Tylko fryzjer serwuje włosy z gabloty. Klient ma obowiązek zapoznać się ze strukturą, długością, odcieniem i rodzajem włosów przed przystąpieniem do przedłużania. Wyrażając zgodę na przedłużanie włosów, Klient automatycznie wyraża zgodę na zakup tego produktu.
  2. Salon nie przyjmuje opinii innych specjalistów, kolorystów, fryzjerów itp. jako przyczyny zwrotu włosów. Pod uwagę można brać wyłącznie ekspertyza w pełni niezależna, oparta o wiedzę specjalistyczną.
  3. Jeżeli na skutek niewłaściwej pielęgnacji i nieprzestrzegania zasad salonu przez Klienta powstały splątania, salon jest gotowy pomóc w rozczesaniu, ale nie ponosi odpowiedzialności za utraconą objętość włosów. Za rozplątanie pobierana jest dodatkowa opłata.
  4. W przypadku zwrotu włosów zwracamy pieniądze za rzeczywistą wagę włosów w momencie ich usuwania.
System lojalnościowy
  1. Posiadamy system lojalnościowy: 5% kwoty usługi zwracane jest na kartę stałego klienta w formie cashbacku, który można wykorzystać przy kolejnych wizytach. Premie wygasają raz w roku i nie są wypłacane w gotówce. Premie przyznawane są wyłącznie za usługi przedłużania i korygowania, ale nie za zakup włosów.
Gromadzenie i przechowywanie danych (RODO)

  1. Przy wykonywaniu usług gromadzone są następujące dane osobowe Klientów: numery telefonów, imiona i nazwiska oraz uchwyty na Instagramie, daty urodzenia.
  2. Zgodnie z dyspozycją art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1), MISSMUR VALERIIA KOLOMIITSEVA Numer NIP 5223224503, adres ul. Heroldów 23 Lokal U4 01-991 Warszawa jest administratorem danych osobowych Klienta w zakresie wynikającym z przedmiotu wykonywanych usług.
  3. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego/jej danych osobowych przez MISSMUR VALERIIA KOLOMIITSEVA Numer NIP 5223224503, adres ul. Heroldów 23 Lokal U4 01-991 Warszawa w celach wynikających z ww. umowy (kontraktu).
  4. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane w następujących celach:
  5. zawarcia umowy,
  6. prawidłowej realizacji umowy,
  7. ewentualnego dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów Kodeksu Cywilnego,
  8. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale i konieczne do zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy o świadczenie usług albo wykonanie usługi.
  9. Podstawę prawną przetwarzania ww. danych osobowych są w szczególności: art. 6 ust. 1 lit. b RODO, b. art. 6 ust. 1 lit. c RODO. art. 9 ust. 2 lit. f RODO.
  10. Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  11. Ponadto, Klientowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2).
  12. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres nie dłuższy niż niezbędny do wykonania umowy oraz okres wynikający z przepisów prawa dotyczących m.in. upływu terminu dochodzenia ewentualnych roszczeń, wynikających z zawartej umowy i realizacją obowiązku archiwizacji.
  13. Dane osobowe Klienta osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych oraz nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Odbiorcami danych osobowych Klienta będą podmioty, wobec których istnieć będzie obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących przepisów prawa, a także podmioty, z którymi MISSMUR VALERIIA KOLOMIITSEVA Numer NIP 5223224503, adres ul. Heroldów 23 Lokal U4 01-991 Warszawa współpracuje w zakresie wykonania umowy, oraz podmioty świadczące usługi na jej rzecz.
Spóźnienia i Kaucje
  1. Od każdego klienta inkasowana jest kaucja za usługę, która następnie jest potrącana z  kosztem wizyty, jeśli klient przyjdzie na wizytę. Kaucja przybiera formę zadatku w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
  2. Jeżeli klient odwoła wizytę później niż 5 dni przed wizytą, zadatek pozostaje w salonie.
  3. Jeżeli Klient spóźni się więcej niż 30 minut bez wcześniejszego uprzedzenia, salon ma prawo odmówić przyjęcia klienta i nie zwrócić zadatku.
  4. Jeżeli Klient spóźnia się systematycznie więcej niż 2 razy, salon ma prawo odmówić wykonania usługi.
  5. W przypadku przełożenia wizyty więcej niż 2 razy zadatek nie podlega zwrotowi.
  6. Serwis i gwarancja na włosy
  7. Przez okres dwóch tygodni po wykonaniu usługi, Klient ma prawo  do swobodnych konsultacji z salonem, jeśli po wykonaniu usługi powstały jakiekolwiek wątpliwości co do sposobu jej wykonania. Salon wówczas ustali z Klientem jednorazową wizytę kontrolną.
  8. Klient zobowiązany jest przestrzegać zasad pielęgnacji włosów, których naruszenie skutkuje utratą praw wynikających z gwarancji.
  9. Każdy klient po wizycie otrzymuje kartę, w której szczegółowo opisano zasady dotyczące właściwej pielęgnacji.
  10. Wszelkie reklamacje i zastrzeżenia Klientów będą  przesyłane  e-mailem lub przy pomocy portalu Instagram. Odpowiemy na nie tak szybko, jak to możliwe.
  11. Cennik i Regulamin
  12. Cennik znajdujący się na stronie jest aktualny, lecz może każdorazowo ulec zmianie. Aktualne ceny włosów, usług i innych produktów ogłasza administrator salonu aktualizując cennik.
  13. Rozpoczynając usługę Klient automatycznie akceptuje regulamin salonu i jego zasady. Regulamin zostanie opublikowany na wszystkich portalach społecznościowych, stronie internetowej oraz w Salonie.
Przepisy porządkowe na terenie Salonu
  1. Zabrania się głośnego zachowania, które ze względu na wymagającą precyzji pracę przy świadczeniu usług może zakłócić prawidłowy przebieg zabiegów u innych Klientów.
  2. Zabrania się przebywania w Salonie pod wpływem narkotyków lub alkoholu.
  3. Klient ma obowiązek poinformować każdorazowo specjalistę o swoim stanie zdrowia, jeżeli istnieją przeciwwskazania do wykonania zabiegu.
  4. Jeżeli Klient zamierza przebywać w Salonie z dzieckiem lub zwierzęciem, jest za nie w całości odpowiedzialny. W przypadku uszkodzenia mienia przez dziecko lub zwierzę, całkowitą odpowiedzialność ponosi Klient, nawet jeśli czynił starania, by do szkody nie doszło.
  5. Szkolenie z przedłużania włosów
  6. Nasz certyfikat ma charakter wewnętrzny i potwierdza, że dana osoba została przeszkolona w naszym salonie, ale nie jest oficjalnym dyplomem państwowym.
  7. Hurtowa sprzedaż włosów
  8. Każdy klient otrzymuje od nas formularz dotyczący zwrotu i sprawdzenia jakości włosów.
  9. Klient ma obowiązek sprawdzić jakość włosów bezpośrednio po zakupie. Instrukcje wideo i tekstowe znajdują się na ulotce informacyjnej.
  10. Cennik zakupów hurtowych ustalany jest indywidualnie.